Ikke annet enn som et eksempel (et annet) på at forlagene har en tendens til å løpe i flokk, og da mister man den ønskete effekten.

Ellers synes jeg Janne i sitt innlegg har så gode og velbegrunnete synspunkter at jeg nøyer meg med å slutte meg til dem.

Godt sagt! (0) Varsle Svar

Viser 1 svar.

Jeg synes også at Jannes innlegg er godt. For øvrig synes jeg ikke dette med fiffige titler - rim eller ikke rim - har tatt av. Vi har sett noen få eksempler på akkurat dette i det siste, og disse titlene får i alle fall meg til å smile. Og til å få lyst til å lese bøkene! Så langt har jeg faktisk ikke blitt skuffet en eneste gang, og jeg er svært kritisk til hva jeg velger å bruke tiden min på.

At det kan gå inflasjon i bruk av samme motiver på bokomslagene - til det kjedsommelige - tenker jeg er en helt annen diskusjon.

For øvrig tror jeg at det gis ut så mye bøker at det skal en del til for å skille seg ut i mengden. En masse dyktige folk legger sine kloke hoder i bløt for å finne en inngang som kan fungere i markedsføringen. Alt for å lykkes med sin ene spesielle bok! Så lenge vi lesere ikke blir lurt, tenker jeg at det absolutt må være "innafor".

Godt sagt! (3) Varsle Svar

Sist sett

Tom-Erik FallaLinda RastenAnineAnn ChristinPirelliKirsten LundVivaLaLivrebrekIngunnJChristoffer SmedaasJulie StensethAlice NordliGladleserMarie HolterGrete AastorpBerit RHelena ETonje SivertsenOlaugHege H.Harald AndersenHanne Kvernmo RyeMarianne  SkageAstrid Terese Bjorland SkjeggerudAud- HelenTone HJanne Kristin HøylandAnne-Stine Ruud HusevågPiippokattaMargrethe  HaugenVannflaskeTonesen81Heidi HoltanTurid KjendlieLena Risvik PaulsenMarit HåverstadBjørg  FrøysaaFrode Tangenmgeingar h