Nesten evig

av (forfatter) og Anne Karin Torheim (oversetter).

Samlaget 2008 Innbundet

Helen har heile livet prøvd å vinne kjærleiken til mora, men mora har aldri hatt noko kjærleik å gi. Forholdet mellom Helen og mora har nesten tatt knekken på begge to. Og ein dag kryssar Helen ei grense ho aldri hadde drøymt ho nokon gang ville krysse. Resten av romanen fortel både om korleis Alice prøver å komme seg ut av denne situasjonen, og kva som førte ho inn i den

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2008

Serie Samlaget roman

Når var det du innsåg at tråden som er voven gjennom DNA-et ditt, ber med seg ikkje berre diabetes eller beinskjørheit, men også familiens forskrudde forhold til andre menneske?

I slike stunder brukte eg å kjenne på kor oppdraginga mi trekte meg. Eg var ikkje blitt oppdradd til å klemme eller trøste eller bli ein del av familien til andre. Eg var blitt ippdradd til å halde avstand.

Eg tenkte at fru Castle hadde blitt temmeleg forskrekka då ho oppdaga at eg heldt neglebanda til mor mi i tipp topp stand, og at eg slipte den harde huda hennar medan dei innpakka føtene låg på fotskammelen med duskar, eller at eg enno bar over med trua hennar på cellulittkrem, sjølv om mor mi var blitt åtteogåtti.

Så snart han var ute av døra, kjente eg meg letta. Eg likte å gøyme meg i mitt eige mørkre. Eg likte det i så stor grad at eg let vere å innsjå at dette var noko eg gjorde meir og meir.

• "I ly for regnet" av Britt Karin Larsen
  • "Mary Swann" av Carol Shields