Månens tegn

av (forfatter) og Frøydis Arnesen (oversetter).

Bladkompaniet 2001 Heftet

Det var ingen som kunne skjønne hvorfor ikke Shawn Gallagher prøvde å tjene penger på sitt betydelige musikalske talent. Aller minst Brenna O'Toole, som hadde vært forelsket i ham så lenge hun kunne huske, uten at det så ut til at Shawn brydde seg om det. Han var fornøyd med livet sitt som det var. I det minste trodde han det, til øynene hans ble åpnet av en vakker, sensuell kvinne som ikke tok nei for et svar. Dette er andre bok i trilogien Irske drømmer.

I en liten landsby i Irland er Gallaghers pub midtpunktetfor det meste av det som skjer. Her vokste de tre søsknene Aidan, Shawn ogDarcy opp. Alle tre er preget av oppveksten i det ville, maledske landskapetved Irskesjøen, der musikk og latter veksler med sinne og sorg, og de gamleeventyrene og sagnene er en del av hverdagen.
Det var ingen som kunne skjønne hvorfor ikke Shawn Gallagherprøvde å tjene penger på sitt betydelige musikalske talent. Aller minst BrennaO'Toole, som hadde vært forelsket i ham så lenge hun kunne huske - uten at detså ut til at Shawn brydde seg det minste om det. Han var fornøyd med livet sittsom det var. I det minste trodde han det, til øynene hans brått ble åpnet av envakker, sensuell kvinne, som ikke tok nei for et svar...
Bøkene i denne trilogien kan leses uavhengig av hverandre.Dette er den andre boken i trilogien.

Forlag Bladkompaniet

Utgivelsesår 2001

Serie Nora Roberts (10)

Genre Romantikk

Omtalt sted Irland

jeg vil gjerne kjøpe: bølgenes tegn månens tegn skjebnens dans livets dans

Ta kontakt!!!

• "Livets dans" av Nora Roberts