Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Forfatteren argumenterer for at menneskers læring bør forstås i et kommunikativ og sosiohistorisk perspektiv, og han begynner langt tilbake og viser hvordan kunnskap og metoder har utviklet seg gjennom historien. På bakgrunn av de observasjonene som presenteres, blir det tegnet et bilde av menneskets muligheter og begrensninger.
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2001
Format Heftet
ISBN13 9788202199173
EAN 9788202199173
Språk Bokmål
Sider 276
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Dette er bøker jeg synes du med fordel kan holde deg langt unna. Bøkene er skikkelig kjipe ut i fra mitt synspunkt. Fagbøkene i lista har jeg fått lite eller ingenting ut av og mener NTNUs forelesere kunne valgt bedre pensum i de ulike fagene de tilhører.