Riddarane av Losna

av (forfatter), Berit Gjerland (forfatter), Rolf Losnegård (forfatter), Yngve Nedrebø (medforfatter) og Kåre Magne Losnegård (medforfatter).

Selja forlag 2003 Innbundet

Boka fortel historia om adelsmennene Erlend Filippusson, sonen Eindride Erlendsson og sonesonen Erlend Eindridesson som var mellom dei mektigaste og rikaste i landet i tida 1350-1450. Riddar Eindride var dronning Margrethes fremste mann, og var mellom dei som signerte Kalmarunionen i 1397, medan sonen Erlend var nær ved å bli drottsete (statsminister) i 1439. Har litteraturliste.

Dei tre framståande stormennene Erlend Filippusson, Eindride Erlendsson og Erlend Eindridesson var mellom dei mektigaste og rikaste i landeti tidda 1350-1450. Adelstittelen hadde dei frå den vesle øya Losna i ytre Sogn, men sine høge, kongelege embete hadde dei i Bergen, Oslo og Tønsberg. Riddar Eindride var dronning Margretes fremste mann, og var mellom dei som signerte Kalmarunionen i 1397, medan sonen Erlend var nær ved å bli drottsete ("statsminister") i 1439. Kven var dei eigentleg, korleis levde dei, og korleis nådde dei så langt, i ei tid då landet var herja av pestepidemiar.

Forlag Selja forlag

Utgivelsesår 2003