En redningsmann i nøden ; Skjult arving

av (forfatter), Emily McKay (forfatter), Lena M. Bakke (oversetter) og Mona-Lise Pedersen (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2021 E-bok

En redningsmann i nøden
Miniserie: Hjem til ranchen (2)
Det spiller ingen rolle at Jake Reed er den mest sexy mannen i Texas, Claire Blake vil ikke ha noe med ham å gjøre! Familiene deres har vært bitre fiender i generasjoner og det er ingen grunn til å endre på det nå. Men da en brann totalskader Claires ranch, dukker Jake uventet opp som en redningsmann i nøden og lar henne bo hos ham midlertidig. Mellom husets fire vegger, langt fra slektningenes blikk, blir fristelsen for stor. Og Claire må spørre seg selv om hun virkelig vil forlate ranchen hans når den dagen kommer ...

Skjult arving
Miniserie: Cains utfordring (4)
To herlige, intensive måneder, og så forsvinner Grant Sheppard sporløst ut av Meg Lathems liv. Men han etterlater seg noe helt spesielt. To år senere stormer han inn i Megs liv på nytt, og lidenskapen mellom dem er fremdeles like sterk som hatet mellom familiene Cain og Sheppard. Meg dras inn i et maktspill der hun selv spiller hovedrollen, men hva er det Grant egentlig er ute etter? Kan Meg stole nok på ham denne gangen til å avsløre hemmeligheten sin?

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2021

Serier Passion Hjem til ranchen (2) Cains utfordring (4)

Genre Romantikk